STOP ! SILA LIHAT SLIDE INI DULU...



" Penghantaran Terpantas Terus

kepada Anda Setiap Hari ! "

Dapatkan produk MAGIK & BERKESAN dari kami HARI INI !



4.3.12

Bagaimana Enzim Noni di buat ?




 Jus Noni USA Federation diperam dan diproses dari intipati asal buah Noni (Mengkudu) berkualiti tinggi yang berasal dari kepulauan Pasifik Selatan. Jus Pati Noni ini mengandungi 100% Noni tulen yang berkualiti tinggi, tidak mengandungi sebarang bahan tambahan atau pengawet.



A. Pokok Noni
Pokok Noni adalah pokok buah tropika yang tumbuh liar di kawasan Kepulauan Pasifik Selatan, berbuah selepas 10 bulan.


B. Buah Noni
Selepas tempoh 18 bulan, buah Noni akan masak dengan ketuat tumbuh di atas kulit, menyerupai jambu batu. Setiap pokok akan menghasilkan sebanyak 4-8kg setiap bulan.


C. Penapaian Semuajadi
Buah Noni yang masak dan tumbuh sempurna dipilih secara teliti sebelum diletakkan dalam tong-tong khas untuk proses penapaian semulajadi selama 3 bulan.


D. Pengekstrakan Teknologi Tinggi
Selepas penapaian semulajadi berlaku, Noni tersebut diekstrak melalui proses pengasingan yang akan memisahkan intipati daripada hampas.


E. Penghapusan Bakteria dengan Tekanan Tinggi
Proses Pensterilan yakni mengenakan tekanan tinggi terhadap ekstrak Noni dijalankan bagi mengawal kualiti Noni yang telah ditapai.


F. Pembotolan dan Penghantaran
Noni yang dihasilkan akan dimasukkan ke dalam bekas yang bebas daripada kuman dan habuk. Kemudiannya akan dihantar ke proses pembotolan.




Secara umumnya, Buah Noni boleh membantu dalam penyakit di bawah :-

1. Diabetis 2. Darah Tinggi 3. Gout 4. Sakit Jantung 5. Asthma 6. Sinus/Resdung 7. Insomnia 8. Kaki Gajah 9. Penyakit Kulit 10. Kanser Payudara 11. Strok 12. Sakit Pinggang 13. Sakit dan Sengal Otot 14. Kesukaran Hamil 15. Migrain 16. Masalah Syahwat 17. Arthritis 18. Buasir 19. Rheumatism 20. Buasir 21. Gangguan Fikiran 22. Masalah seksual 23. Kegemukan 24. Alergi 25. Kanser Hati ( Liver ) 26. Melebatkan rambut